جمعه ۲ آذر
عشق تنها شعری از شادی کریمی
از دفتر دنیای فانی نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ ۱۱:۴۴ شماره ثبت ۶۷۸۲۲
بازدید : ۵۵۴ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب شادی کریمی
|
یک نفر آمده که توی تنم جان شده است
آبرو و هدف حضرت انسان شده است
قحطی عشق وغزل توی هوا میپیچد
آمده،خنده کنان یوسف کنعان شده است
دارد از روی دلم پوشیه برمیدارد
دُخت قاجارام و او ...عین رضا خان شده است
شعر میخواند و من،دست و دلم میلرزد
توی قلبم چقدر عشق فراوان شده است
چتر را روی سرم ...روی سرش می لغزد
شعرهای که شبیه نم باران شده است
عشق میبارد از این شال و کلاه انگاری
زیر شالش دو سه خط معجزه پنهان شده است
آااای مردم بنویسید هنوزم ته خط
یک نفر با سبد عاطفه درمان شده است
کاش این جاده تا.... کوچه یِ مان راهی نیست
و خداحافظی....و مرگ.... چه اسان شده است
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.