جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مژگان بختیاری (پرتو)
آخرین اشعار ناب مژگان بختیاری (پرتو)
|
سوء تفاهم
دلگیرم از چشمایِ تو
از اون نگاهِ لعنتی
نگام کن عاشقم هنوز
نگذر ازم به راحتی
قلبم فقط جای توئه
جایی که واسه هیچکس نیس
دردت بجونم ماهِ من
نکن چشماتو بازم خیس
نمیتونم دل بکنم
از احساسی که بِت دارم
یه بار به حرفام گوش بده
باور کن که دوسِت دارم
سوءتفاهم شده باز
اشتباهی پیش اومده
قلبم فقط جای توئه
نگاه کن چه حالم بده
جز تو حصار آغوشت
آروم نمیگیره دلم
دستامو محکم تر بگیر
نباشی میمیره دلم
#مژگان_بختیاری (پرتو)
________________
تولد
چه حال خوبی داشت خدا
وقتی تو رو می آفرید
تموم حس دنیا رو
توی چشای تو می دید
انگار میدونست که تورو
باید واسه من بیاره
نگاه کن دل دیوونم
چقدر تو رو دوست داره
تو بهترین بهانه ای / قشنگترین ترانه ای/ یه حس عاشقانه ای ⬅ تولدت مبارکه
تو واسه من غنیمتی / یه شعر پر برکتی / نه هوسی نه عادتی ⬅ تولدت مبارکه
تو اومدی تو زندگیم
دنیای من شده بهشت
تو بهترین طالعی که
خدا واسه ی من نوشت
امشب تولد توئه
قشنگترین شب خدا
آرزو کن عزیز دل
هیچوقت ازهم نشیم جدا
#مژگان_بختیاری (پرتو)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه هاي زيبايي بودند