يکشنبه ۲۷ آبان
بیقرار دیگریست شعری از سمیرا_خوشرو
از دفتر عاشقانه های شبنم نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ ۲۲:۱۴ شماره ثبت ۶۷۷۰۳
بازدید : ۳۲۷ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب سمیرا_خوشرو
|
عاشقش هستم ولی در انحصار دیگری ست !
چشم های دلربایش بیقرار دیگری ست !
در تمام فصل ها چشمانِ من بر در نشست...
غافل از اینگه گلم چشم انتظار دیگری ست !
دانه های عشق خود را در دلم با ناز کاشت
وقت رویش پس چرا در کشتزار دیگری ست ؟!
با خَمِ ابروی خود بر دل کشیده تیغ را
زل زدن در چشم مستش ، کارزار دیگریست !
خواب را با چشم من بیگانه کرده نازنین
تا نگاهم کور شد ، شب زنده دار دیگری ست !
خانه را مثل گلستان محض او آراستم
بی وفایی کرد ، چون محو بهار دیگری ست !
در هوای سرد دوری اشک هم قندیل بست
آتش سوزانم امشب در کنار دیگری ست !
#سمیرا_خوشرو
#شبنم
|
نقدها و نظرات
|
سلام عزیز دلم،ممنونم که همراهی می کنی،قربون چشمات برم | |
|
درود برشما،سپاس از توجهتون بزرگوار،برقرار باشید | |
|
درود،سپاس از توجه شما بزرگوار،برقرار باشید | |
|
درود برشما بزرگوار،سپاسگزارم ،پاینده باشید | |
|
سلام ،سپاسگزارم،برقرار باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به به
به به
به به
لايک
سلام
چه عاشقانه.ي دلبرانه و غمگيني