جمعه ۲ آذر
در جنون راحت تر است شعری از محسن مهرپرور ( م مهر)
از دفتر مهر نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ ۰۱:۰۱ شماره ثبت ۶۷۶۱
بازدید : ۶۷۳ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر محسن مهرپرور ( م مهر)
آخرین اشعار ناب محسن مهرپرور ( م مهر)
|
میشود عاقل شوم ، اما جنون راحت تر است
در جنون خوش بودن از درد درون راحت تر است
عاقلان دیوانگان را سنگ باران میکنند
طاقت این سنگ دل ها در جنون راحت تر است
قصه و افسانه ها از عشق مجنون گفته اند
قصه بودن در جهانِ پرفسون راحت تر است
در تعقل زندگی معنای با هم بودنست
در جنون تنها نشستن در سکون راحت تر است
این جهان واژگون با من گران سر گشته است
سر سبک بودن در این دنیای دون راحت تر است
در جنون از منطقِ هر شارعی فارق شدم
شعر گفتن زیر هم در یک ستون راحت تر است
...
تا سبکسر میشوی ، محسن ،جنون را پاس دار
در جنون حتی نبود آب و نون راحت تر است
م مهر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.