بنام خدا
متاسفانه بار دیگر ، دیدار طولانی شد که ناخواسته بود و غیر قابل اجتناب ...
با شما بودن غنیمت است و افتخار ... کاش این هم صحبتی و هم نشینی ، مستمر باشد و بدون تاخیر ...
کاش ....
..............................................................................
من دگر شعرِ تَـر نخواهم گفت
از شما با شما ، نخواهم گفت
بی رَگم ، بی تفاوتم ، خامَـم
که هنوز از وفا نخواهم گفت
می کنم داوری ، بِـدان حرفـم
گر نکرد مُشت، وا نخواهم گفت
نشنَـوی گر خدا ، صدایم را
به تو هم ای خدا نخواهم گفت
شعرِ من گر چه آتشین باشد
تا نگردد ، دوا نخواهم گفت
تو که حرفی زحق نمی گویی
به تو جُـز بی حیا نخواهم گفت
مثل آن شاعری که می دانی
سخن ِ نخ نما ، نخواهم گفت
از ته ِ دل به من بگو منصور
شعرِ بی محتوا، نخواهم گفت
.......................................................................................................................
اصفهان - منصور شاهنگیان
به شعر ناب خوش برگشتيد
مقدمتان مبارك