يکشنبه ۲۷ آبان
من و جب ریل قدیس شعری از صحبت پارکی ( صُبی )
از دفتر رنج نور نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۷ ۱۷:۰۵ شماره ثبت ۶۷۳۰۳
بازدید : ۸۳۸ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر صحبت پارکی ( صُبی )
آخرین اشعار ناب صحبت پارکی ( صُبی )
|
تا
جب ریل قدیس
فریاد بر آورد
اگر!
آسمان ازل
به ایدیت زمین
هبوط می کرد
همه آدم بودیم
-
پدر!
به روایت تختخواب
ما
از جنس سنگ بودیم
----------
صُبی
|
|