جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر شکیبا درخشانی ( روح الغزل )
آخرین اشعار ناب شکیبا درخشانی ( روح الغزل )
|
💗ماه منی💗
می نشینم روبه رویت سر به زیر و با ادب
می زنم پلکی به بهرت با اشاره با طرب
😚
می سرایم شعر نابی از شراب چشم تو
می شود نوش روانت شعر من با تاب و تب
😚
می زنی من را صدا روح الغزل من را نگاه
می کنم چشمی به تو ماه منی ای ماه شب
😚
می فشاری دست من را میزنی بوسه به من
می زنم لبخند شیرین میزنم بوسه به لب
😚
می کنی قرصی نیازی تا که باشم همرهت
می شوم قرمز چو رمان می برندم به مطب
😚
می روم از حال و من را می بری بیت خودت
می شود حالم به شادی می دهی جام عنب
😚
می خورم پیمانه ای رقصی کنارت می کنم
می کنی رقصی کنارم من نگویم ای عجب
😚
با تو رقصیدن چه حالی می دهد ای جان جان
می خورم باده ز چشمانت چه هستی بوالعجب
😚
می بری من را به کوی عشق و مستی و جنون
می روم همراه تو تا آخرش دارم رطب
😚
آخرت گویی که یا روح الغزل با من بمان
می دهم قولی چو مردان با تو ماندم ای سبب
😚
#روح_الغزل
شکیبا درخشانی
♥️♦️❤
💗🌷☘🌟
⭐🌸🌻💋😚
😙⭐⭐🌟❤💗
|
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد استکی ارجمند بسیار بسیار از نظر لطف و توجه و نظر شما سپاسگزارم زیبا خواندید گوارایتان ایامتان به کام | |
|
درود زهرا بانو جانم بسیار بسیار از نظر لطف و محبتت سپاسگزارم خواهر گلم زیبا خوندی مهربانو گوارای الهه ی احساس باشد ایامت به کام | |
|
درود استاد انصاری گرامی بسیار بسیار از نظر لطف و توجه و نظر شما سپاسگزارم زیبا خواندید گوارایتان ایامتان به کام | |
|
درود فراوان بر شما باد جناب طهماسبی گرامی بسیار بسیار از توجهتان و نظرتان سپاسگزارم ایامتان به کام | |
|
درود مینا بانو بسیار بسیار از نظر لطف و توجه شما سپاسگزارم زیبا خواندید گوارایتان مهربانو ایام به کام | |
|
درود رعنا بانوی عزیزم بسیار بسیار از نظر لطف و توجهت سپاسگزارم زیبا خواندی خواهر نازنینم گوارای وجود احساساتیت ایامت به کام | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زيبا و دلنشين بود