جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمد ترکمان(پژواره)
آخرین اشعار ناب محمد ترکمان(پژواره)
|
... تا - حقیقت -
در قلب قبیلهِ ما
قبریست از قصهِ ها
لیاقت، قلپ قلپ
- بله قربان - گویی!
غمی نه
از غم ها کم می شود
نمی
نه از قامت ستم خم!
= = = =
که میداند که من، با شعرم
هزار و یک شب خراب
می شوم شمع شمع آب!
ستم دیده یتیم
دل کودکی را تا آباد کنم به آرزو
نرسیده، روح پدری را شاد!
= = = =
- حقیقت - آقا...!
فقرات فقر است
که قانونی هیچ
قادر
به قطع آن نیست!
|
نقدها و نظرات
|
... سلام استاد بی ریا و انتظار ممنونم که همیشه هستید...
نوای نی را آن روز گله با زوزه اشتباه نمی گرفت اگر، امروز به عشق هر نفر بره ای آزاد می کردم تا غروب دل جامعه را شاد!
پ......
| |
|
... سلام آقا مجتبی ممنونم برای هم بداهه ها که گاه بارگاه بی شاهم را ویران می کنند و سوی خدا، خویشم از خویشتنم رها...
خانه خدا را ابراهیم در ساحل خزر می ساخت اگر شکمی از عزا در می آوردم و دمار از روزگار سلسله قجر!
پ.......
| |
|
سلام بانو ممنونم با جنگلی آهو زیبایی در اسارت چشم های شماست...
| |
|
... سلام و ممنونم بانو
تو مشعر من بودی و من، سر نداشتم!
پ..........
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسيار زيبا و شورانگيز بودند
مبين مشكلات جامعه
دستمريزاد
قلمتان پايدار