پنجشنبه ۱۷ آبان
عشق؟ شعری از فاطمه شعیبی
از دفتر عشق پاک نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ۱۵:۰۳ شماره ثبت ۶۷۰۵۷
بازدید : ۵۱۶ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب فاطمه شعیبی
|
دخترک خنده کنان گفت به ماه
که دلم با دل او سخت
گره خورده به مهر
عکس آشفته ی ماه افتاد در آب
از دل نالانش
لرزه افتاد سپهر
دخترک خنده کنان گفت به ماه:
من به معشوق خودم می نازم
تو یقین بی خبر از قلب پریشان منی
من از این عشق دل انگیز
شعرها میسازم
به کنار بوته ی نرگسها رفت
شاخه ای را بشکست
غنچه نرگسها مردند
کوی معشوق خودش پیش گرفت
از قدمهای تندش
سبزه ها آزردند...
کوی معشوق رسید
آمد آوایی نزدیک
خنده ای مستانه
هوسی بود که از کنج لبی نسیان چید
عشق را گم نکنیم
عشق در نسیان نیست
در دل بی صفت و سرد هوس بازان نیست
عاشقی شرط پریدن دارد
از هوس ها دل بریدن دارد
عاشقی در دل بی نقص خداست
عشق در زمزمه ی پاک دعاست
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود اندیشه تان زیباست مانا باشید حضورتان سبز | |
|
سلام مهربانوی نازنین حضورتان سبز بله درسته حرف شما کاملا متین هست.قبلا معشوقه بود اما چون معشوقه مونث هست ویرایش کردم اینطور فکر میکنم باز نظر اساتید برای حقیر ارزشمنده و شاید من اشتباه میکنم به کمک های ارزنده شما محتاجم | |
|
درودی دوباره اگر معشوقه را نمی خواهید ویرایش کنید می توانیم این گونه هم بگوییم من به معشوقِ خودم می نازم سپاس از بزرگواری شما | |
|
سلام و درود زیبا... لحظه هایت پر از شوق | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و خوش آهنگ بود