يکشنبه ۴ آذر
سلام زخمی مرا شعری از مستانه دادگر (ماهور)
از دفتر رنج سپید نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۴۶ شماره ثبت ۶۷۰۵۴
بازدید : ۵۲۳ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر مستانه دادگر (ماهور)
آخرین اشعار ناب مستانه دادگر (ماهور)
|
روزی که تکه های مرا
از بیشه زار سکوتت
پاک میکنی
من
در لذت تشیع خود
با انگشتهای تو
ادامه خواهم داشت
روزی که
بوسه های مرا
از لبانت
ورق میزنی
من
تا آخرین صفحه ی سپیدش
تو را خواهم بوسید
شاید ندانی
در آغازین نشئه ی لمس تو
تا آویختن پنجره ی مدهوشت
بر چهار چوب آغوشم
بیدار خواهم ماند
روزی که
شانه هایت
از اشکهایت لبریز شود
دستهایم
در دستهایت....
چشمانم
در چشمانت....
پیراهنم در پیراهنم
ادامه خواهد داشت
و حیات شبم
خیره بر
رودخانه ای گمنام
در صید ماه تو
ادامه خواهد داشت
روزی که انگورها
دست از رویای شراب شدن بردارند
من
کهکشان را
به میهمانی خوشه های چشمان تو
خواهم خواند
با نفسی
پاک تر از
سینه ی دختران روستایی
روزی که
از میان پوستم بگذری
و مرا
بر سنگفرش واژه هایم
قدم بزنی
من
در آبستن اندوه خود
به اشتیاق تو
جوان خواهم ماند
و
دستهایی
که روزی
که شمشادها را
پشت سرم
هرس میکرد
سلام زخمی مرا
بر مرهم آغوش تو
خواهند رساند
شاید
روزی
روزی
جاده ها
به تماشای
اعدام فاصله ها
بی انتها
حضور تو را
بر من بخوانند
#مستانه_دادگر
#ماهور
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار عالی بود
درود بی کران نثارتان
پاینده باشید
🌻🌸🌹🌺🌺🌹🌷🌸🌸🌷
🌼🍀🌻🌹🌹🌹🌹🌹