گرفــــته حــال وجودم! غزل ارائه کنید
بـــرای رفع ســـکوتم عـــلـل ارائه کنید
میــــان این همــه توجیه سرنوشـت تلخ
فـــقط سیاهه ی عهــــــد ازل ارائه کنید
به حجم غم که درونم نشسته کاش امشب
شبــــیه حــادثه عکـس العمل ارائه کنید
زمان کشتن روحم دلی نمی لرزیـــد
رسیده مرگ غـــزل تاگسل ارائه کنید
اگر ز تلخی دردم دوباره مست شدید
به رســم حـفــظ رفاقت عسل ارائه کنید
زمـــانه می طــلبد خوب بشکــنیـــد،اما
به دست دوســـت،تبر لا اقــل ارائه کنید
به یادگــار اگر زخمـــی از شما خوردم
نمرده ام که به کـــینــه دمـــل ارائه کنید
شکسته پای گریزم از این جـهان،این بار
فـــقـــط به حرمت شـعرم اجل ارائه کنید
.............................................................
علی توکلی
22 مرداد 97
در پناه حق...
پ.ن ۱:به رسم زمان ذوق و شوق و رفاقت یکی از اشعارجدیدم را تقدیمنگاهتان کردم.دلتان سبز
پ.ن۲:برای حال دلم نقد فرانوش نشود
بسیار زیبا و دلنشین بود
همیشه از خوانش سروده های زیبای شما مسرور میشوم
موفق و پیروز باشید