سه شنبه ۲۹ آبان
|
دفاتر شعر مرتضی اربابی حکم ابادی (مسیح)
آخرین اشعار ناب مرتضی اربابی حکم ابادی (مسیح)
|
در شهر ما ...
کور ،
بدون دعا و
نذر
شفای عاجل میگیرد
اینجا نیشتر...
چقدر زود بزرگ می شود
باران ...
میخواهد
تا نفس بکشد ، اما
جرعه جرعه آرامش را ،
از ما گرفته اند
پس لرزه های ...
هزاران تیمم بدل از غسل ،
صورت شهر را
شسته است.
دنیای غریبی داریم ...
آدم به جای خدا
خدا به جای آدم.......
مرتضی اربابی حکم آبادی
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام سیده بانو عرض ادب و احترام ممنون از حضور پر مهرتون
| |
|
سلام استاد گرام شاگردی شما باعث افتخاره | |
|
سلام بانو همیشه به بودن در کنارتون افتخار کرده و میکنم کم سعادتی بنده بود که چند وقتی در کنار یاران جان نبودم امید که باشم و شاگرد خوبی براتون بمونم | |
|
سلام بر کسی که با نوشته هاش تمام ذهن منو یکسره به خلسه میبره عزیزمی نازنین فداتم | |
|
فداتم عزیزم نظر لطف شماست گل پسر نوکرتم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عرض خوشامدی دوباره
شعرتان هم با مفهوم وعمیق