دوشنبه ۵ آذر
مثل یخ بر ماه مرداد اهل ماندن نیستی شعری از رامین محمدیار
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۷ ۱۶:۰۶ شماره ثبت ۶۶۳۷۸
بازدید : ۲۵۵ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب رامین محمدیار
|
مثل یخ بر ماه مرداد، اهل ماندن نیستی
ناله هایم را ببین اخر تو آهن نیستی
َ
قصه ها گفتم به دل شاید بیایی دیر شد
ای کلاغ قصه ام فکر رسیدن نیستی
بیت بیتِ این غزل با عشق تو،آمد پدید
زحمتم بر باد شد مایل به خواندن نیستی
فکر کردم میروی قایم شوی پیدا کنم
بیصدا رفتی چرا فکر شمردن نیستی
چشم وا کردم ترا دیدم نشستی با رقیب
سُک سُکت کردم ولی اهل شنیدن نیستی
خوب میدانم اسیری بین خورشید و زمین
سرد وبیروحی دگر آن ماهِ روشن نیستی
رامین۹۷/۴/۱۹
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از لطف شما استاد عزیزم | |
|
سپاسگزارم استاد بانوی عزیز | |
|
سپاسگزارم استاد بانوی عزیز از لطف شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
جالب و متفاوت
قلمتان پایدار