جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مهناز نصیرپور (بانوی فصلها)
آخرین اشعار ناب مهناز نصیرپور (بانوی فصلها)
|
1-
ستبر شانه هایت
رشته کوه مهربانی هاست
و من چون ابر می بارم
همه دلتنگی ام را به دشتِ سبزِ آغوشت...
***********************
2-
باله می رقصد خیالم
در نوای یاد تو
******************
3-
جمعه
آغوش من است در تپش ثانیه ها
بی قرار غزل دیدارت
*****************
4-
تو که جانانه غزل، می خندی
منِ دیوانه قلم می رقصم...
*********************
5-
صورتم مثل بهار و
دل من پاییزی
********************
6-
به لبخندت نوازش کن
نگاه صبحگاهان را
*************
7-
از حرف خسته ام
بغلم کن راوی سکوت...
مهناز نصیرپور
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما چشم اتفاقا حتما ادامه خواهم داد سپاس از توجهتان بانوجان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود ند