شنبه ۳ آذر
عشق ناب شعری از حسن عباسي
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۹ تير ۱۳۹۷ ۱۴:۰۴ شماره ثبت ۶۶۱۹۹
بازدید : ۴۶۹ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب حسن عباسي
|
سلام ای عشق نابم ، گوهری از مهر حوایی
درود ای یار پردردم ، سلام ای عشق طوبایی
نمی دانستم از اول ، نباشی سخت تنهایم
بمانی در کنارم ، می شود دنیا تماشایی
تبسم های خورشیدی به هنگامی که می خندی
و هنگامی که غمگینی ، غروب سرخ دریایی
زلالی همچو بارانی ، بیا تا چتر هم باشیم
و گاهی پل شویم از قلب مان بر سیل تنهایی
دلم پر می زند هرلحظه سویت ، ای پروبالم
عذابم می دهد آشفته مویت وقت شیدایی
تنت شرجی مرداد ست هنگامی که بی تابی
زمستان می شود حالم ، زمانی که نمی آیی
تکی تو ، عشق نابی ، دختری از نسل فرخ زاد
كه شاعر می شود سرشار، از احساس نیمایی
حسن عباسی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنشین و زیباست