يکشنبه ۴ آذر
باران عشق شعری از رسول رفیقی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۵ تير ۱۳۹۷ ۱۴:۴۸ شماره ثبت ۶۶۱۱۶
بازدید : ۵۴۶ | نظرات : ۲۳
|
آخرین اشعار ناب رسول رفیقی
|
وقتی که
انگشتانت
روی کلاویه ها
آرام و مواج
می رقصیدند
نمی دانستی که
از نت های کشف شده ات
موسیقی به پرواز می آید
که از طغیان احساس تو
روی نبض پیانو
شنواییمان به مسلخ کشیده شد
و عشق در معبدمان
فوران کرد
و تو
ای اسطوره ی حس های آرمانی
با شنیدنت
رها شدم
در بادهای شرقی
و عشق در من
از مسیر دست های تو
شروع به روییدن کرد
خالق باران عشق
با تو سرشار از ابدیت شدم
پیراهنم از هم گسیخت
و انعکاس های نورانی ات
جهانم را
به تسخیر کشانید
......
با عشق تقدیم به زنده یاد ناصر چشم آذر آهنگساز والا مقام
روحت شاد خالق آهنگ های ناب
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
روحش شاد