مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
دوشنبه ۲۸ آبان
دفاتر شعر علی احمدی (حادثه)
آخرین اشعار ناب علی احمدی (حادثه)
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
عاشقانه ای به یادگار
داغ هجران......
به سفر می روی و باز هوا دل گیر است
چشم خورشید به شب،ناله عالم گیر است
تو به عشق دگری،،او به تمنّای دگر
من، اسیرِ تو ،و، این مفسده تقدیر است
مرغ مینا که نداری خبر از این دل زار
روزگاری است که در حسرت تو،،دل،،گیر است
تو چه می دانی از این عاشق ژولیده مست
که به پهنای زمین بر نگهت پاگیر است
شب و روزم همه در حسرت دیدار تو شد
باز عاشق شدم،،هر چند،که دیگر دیر است
تا که صیّاد شد آن زلف گناه آلودت
از همان روز دلم در عطش نخجیر است
ای صمیمانه ترین خاطره نوشینم
عشق تو ناب ترین آیه بی تفسیر است
از غم دوری تو خواب دو چندان کردم
لا اقل خواب تو بینم که نکو تعبیر است
تا زمانی که به آخر نرسد درد فراغ
دل و دینم همه در حصر قل و زنجیر است
روی این قلب پر از زخم نویسم این راه
بی تو در حال مَرّمَت شدن و تعمیر است
تقدیم به شمیم عطر تو ....حادثه
نقدها و نظرات
عرض ادب و احترام خدمت استاد استکی بزرگمهر والامهر بسیار بنده نوازی فرمودید سپاس
سرور ارجمند و ادیب فرزانه جناب آقای ایّوبی والامهر
بنده نوازی حضرتعالی باعث شعف حقیر می باشد سپاس
استاد اسفندیاری بزرگمهر بی شک زیبایی عنصر لاینفک دیدگاه حضرتعالی است .درودهاااا بر شما
بانوی والامهر و ادیب توانا میرزایی گرامی حمایت و تشویق هماره شما را ارج می نهم ...سپاس
بانوی حاذق و گران ارج نامداری والامهر زیبا خواندن تنها تعریف دیدگان ادیبانه شماست .درودهاااا
استاد بزرگوار جناب صادقی مود گران ارج بسیار بسیار بنده نوازی حضرتعالی برایم افتخار است
استاد بی بدیل مهربان جناب سلیمی بزرگمهر زیبا خواندید گران ارج سپاس
بانوی والامهر استاد قشقایی بنده نوازی فرمودید سپاس
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زيبا و جالب بود