جمعه ۲ آذر
شیرین است ... شعری از کلو(بهارنارنج)
از دفتر بیـــــدمجنــون نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ۲۰:۳۶ شماره ثبت ۶۵۷۶۷
بازدید : ۶۷۹ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب کلو(بهارنارنج)
|
این که از سفره ی تو نان ببرم شیرین است
لقمه ای از سر ایمان ببرم شیرین است
مستِ چشمان قسم خورده ی تو گشتم من
حالتی ازسر عرفان ببرم شیرین است
در نمازم خم ابروی تو را طاق زدم
دست در بقچه ی منان ببرم شیرین است
شب نمادیست ز ولگردی و خود آزاری
باز هم از کف تو جان ببرم شیرین است
با دعایی دل من باز تو را می خواند
دست امید به یزدان ببرم شیرین است
#کلـــــو(بهارنارنج)
|
نقدها و نظرات
|
درود شاعر بزرگوار متشکرم | |
|
درودهاا جناب نوری بمهر میخوانید متشکرم | |
|
درود شاعر گرانقدر متشکرم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زيبا بود