جمعه ۲ آذر
چشمه شعری از بابک فاضل
از دفتر از سالها..... نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۳۲ شماره ثبت ۶۵۷۰۴
بازدید : ۸۴۷ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب بابک فاضل
|
درهوای ته شب
خواب رویایی ده
میرسد تا دم صبح
بوسه می گیرد از اندام سحر
لب خشکیده دشت
در تکاپوی نسیم
جنبشی سرزده از پیچش برگ
چشمه غمگین است
شرمگین از شب پیش
در مسیری تازه
خواب و همبستری دختر خاک
و هر آیینه برون خواهد ریخت
از تن وحشی خاک
علف هرزه و خار و خاشاک
آی چشمه چشمه...
عقد تو خاک تن مزرعه بود
رویش ساقه سبز گندم
منتظر باش
که هرلحظه خراشیده شود
تنت از بیل عذاب میرآب
|
|
نقدها و نظرات
|
درود خواهر خوبم شرمنده میفرمایید | |
|
درود بر شما خواهر خوبم سرکار خانم بهارلویی ممنون که خواندید | |
|
جناب مهرابی عزیز ممنون که خواندید و خوشحالم که پسند افتاد | |
|
ممنون جناب افکاری عزیز
لطف کردید خواندید | |
|
درود و سپاس خانم قشقایی گرامی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
بسیارزیبا بود