راست نگفتی ...
گفتی که تو رویای منی راست نگفتی
تو همدم شبهای منی راست نگفتی
گفتی که منم تا به ابد محرم رازت
یعنی که تو دنیای منی راست نگفتی
گفتی که بدون تو پریشانم و دلتنگ
آرامش غوغای منی راست نگفتی
گفتی که تویی دلبر شیرین سخن من
تو نرگس زیبای منی راست نگفتی
گفتی که بجز تو دگری در نظرم نیست
تو یار دل آرای منی راست نگفتی
گفتی که بیا همسفر زندگی ام باش
یعنی که تو همپای منی راست نگفتی
امروز تو را دست خدا دادم و رفتم
چون در پی اغوای منی راست نگفتی
گیتی صالح