سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        قلب حساس

        شعری از

        مهدی ابراهیمی(کیان)

        از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۱۴ شماره ثبت ۶۵۵۲۶
          بازدید : ۷۵۶   |    نظرات : ۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مهدی ابراهیمی(کیان)

        قلب حساس
        قسمات دروغیه، زور نزن
        چشمکای مصنوعی به آدم کور نزن
        من دیگه کور و کَرَم برای تو
        نمیخوام یه بار دیگه بشم اسیر دام تو
        عشق یه چیزه پاک و خوبه،میدونی؟
        واسه آدمای مثل تو حرومه،میدونی؟
        دور آدمای پاک خط بکش نامهربون
        بزار این احساس بمونه،میون پیر و جوون
        برو شر و کم و کن هرزگی کن
        برای اون هوسات بردگی کن
        تو چه میدونی که احساس چیه
        ضربان تند و قلب حساس چیه
        قسمت میدم دیگه
        با هیچی این کار رو نکن
        واسه ی یه کار مثبت
        توی زندگیت تو این کار رو بکن
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        جمیله عجم(بانوی واژه ها)
        سه شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۱۳
        خندانک
        مهدی ابراهیمی(کیان)
        مهدی ابراهیمی(کیان)
        سه شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷ ۱۸:۲۷
        میدونم این کارم نسبت به بقیه کارام ضعیف تره ،ولی اینو برای ساخت آهنگ گفتم واسه همین یه سری چیزا رو فدای یه چیزای دیگه کردم
        ارسال پاسخ
        عباسعلی استکی(چشمه)
        سه شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷ ۱۹:۴۴
        درود
        زیبا بود خندانک خندانک خندانک
        ابوالفضل رمضانی  (ا تنها)
        سه شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷ ۲۰:۴۹
        سلام برشما
        بهترین منتقد برای یک اثر صاحب اثر است.
        موفق تر باشید
        فریبا غضنفری  (آرام)
        چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۴۹
        درودتان
        برقرار باشید خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0