پنجشنبه ۱ آذر
نمایش شعری از آیدا جدیری کریمی
از دفتر در آستانه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۲۳ شماره ثبت ۶۵۴۸۰
بازدید : ۸۷۹ | نظرات : ۲۹
|
دفاتر شعر آیدا جدیری کریمی
آخرین اشعار ناب آیدا جدیری کریمی
|
شکایتی در نهادم
گزاره می شود.
زمین نمایش درد
و نگاهم
آخرین حرف های نگفته.
زمان زاینده ای نیست
و رودهای این حوالی
مرا غرق کویرها کرده.
من، تناقض عصر جدید،
به جنگل های قیرگون می نگرم
و انقراضم را
در راهرو های اینترنتی
زمزمه می کنم
پرده ای نمی افتد...
زمین در چرخش است
یا من واژگونه می شوم؟
حتی نهادی که در دبستان خوانده بودم،
در دگرگونی مضحکی
گزاره اش را دوست ندارد.
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود سپاس گزارم از لطف شما ممنون که خوندید | |
|
اوقات به کام روز بخیر سپاس فراوان از نظرتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.