پنجشنبه ۱ آذر
هواپیما شعری از آیدا جدیری کریمی
از دفتر در آستانه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ۱۳:۵۱ شماره ثبت ۶۵۸۶۱
بازدید : ۶۵۷ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر آیدا جدیری کریمی
آخرین اشعار ناب آیدا جدیری کریمی
|
به فرودگاهِ حرفهایم بیا
آسمان دلم مه آلود است
اما
تو بیا و باور کن، ماه
جایی پشت همین ابرها
خورشید را انتظار می کشد.
دوستت دارم های مرده ام
در رگهای این دفتر جاری ست.
زندگی، همینجا
پشت دیوارهای خسته است
پشتِ من
لبخندهای کهنه ای نشسته است.
دختری اینجاست
که حرفهای جهان شمولش را از یاد برده.
راستی دنیا
تو را کجای این زمین بلعیده؟
و "جاذبه" تا کی
مرا از تو دور خواهد کرد؟
هواپیمایی خسته ام.
آسمانم مه آلود
به این حوالی اگر آمدی
خورشید را بیدار کن
کلیدش
سمتِ چپِ سینه ات
در خودش فرو رفته.
|
نقدها و نظرات
|
ممنون از لطفتون آقای استکی | |
|
ممنون از نظرتون انتقادی هم اگر دارید خوشحال میشم | |
|
ممنون از شما که شعر را مطالعه کردید سپاس فراوان | |
|
سپاس از نظرتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
در رگهای این دفتر جاری ست.
زندگی، همینجا
پشت دیوارهای خسته است
دردبانو
بسیارزیبا بود