يکشنبه ۲۷ آبان
هوای حوا شعری از ایپک مجد
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۹:۵۷ شماره ثبت ۶۵۱۷۵
بازدید : ۵۵۳ | نظرات : ۷
|
|
بانو
بــگـذر از کــنار درخــــــــتــــانی کـــه از هـــــر شـاخــه شـان هــزار سـیــب با عــطر تــن
" حــــوا " آویـــزان اسـت
مــیـوه مـمـنـوعـه ات را بــچــیــن ...
و بران _ آدمــــــــ _ اتــــــــــ را از بـــهــشـتـــی که هــیــچــکــس سـراغـی از غـرورتــــــ نـخـــواهـد گـرفت..!!
دیــریـــست دیـگر بــوسه هــایت طــعـم "ســــــیــب "نــمـیـدهـنـد
گــاهـی نـیـاز اســـتــــ بـه جــای تـــن
قلبت را عریان کنی!!!
از تــمــام داشــتــه هــای نــداشــتــه اتــــــــ ...!
""" ایـــپـــکــــ"""
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.