جمعه ۲ آذر
باده پرستی شعری از سجادمیردادی(درویش)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۱:۲۰ شماره ثبت ۶۴۹۲۳
بازدید : ۶۲۸ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر سجادمیردادی(درویش)
آخرین اشعار ناب سجادمیردادی(درویش)
|
از می معشوق به مستی شدم
راه گشای درِهستی شدم
در طلب یار پریدم چو یوز
تیر به سوفاری و شستی شدم
تا که گشودم درِهستی به پیش
باده به دست گوشهْ نشستی شدم
جمع شدند انجمن عاشقان
من که عقب مانده،شکستی شدم
یار صدا کرد مرا مهربان
سمت دل باده پرستی شدم
تا که پی اش جام وسبو می کشم
مست می وجام الستی شدم
صبح شد وچشم دلم شدچو ماه
بر درِ میخانه به بستی شدم
عهد من وجام من و ساقیان
تا به ابد باده به دستی شدم.
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب متشکرم از الطاف شما. | |
|
سلام به استاد عزیز وگران قدر. بله درست است.تصحیح خواهم کرد.سپاس از شما. | |
|
ممنون از لطف تون.سلامت باشید. | |
|
سلام و عرض ادب.من هم بسیار مفتخرم که در کنار استادان ادب شاگردی می نمایم.متشکرم از الطاف بی کران تان. | |
|
سلام و عرض ادب.لطف دارید.شما هم خدا قوت. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.