سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      کوچه خاکی

      شعری از

      مهدی ابراهیمی(کیان)

      از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۰۱:۳۰ شماره ثبت ۶۴۷۵۴
        بازدید : ۳۵۹   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مهدی ابراهیمی(کیان)

      قدیما
      زمین زمینِ خدا
      محله ی فقرا
      من و تو و کوچه
      یه توپ چند لایه
      من و بوی عیدی
      لباسای رنگی
      خدا نگیر از من
      لباسِ یک رنگی
      بزار بمونم من
      تو کوچه ی خاکی
      تموم دنیامم
      باشه مداد رنگی
      ولی نشم نامرد
      یه مار هفت رنگی
      که از خدا غافل
      بدون هیچ رحمی
      بزار بمونم من
      پیشِ چراغ نفتی
      من و پدر مادر
      سماورِ نفتی
      محله و خونه
      تا کوچه پس کوچه
      همه بودیم محرم
      رفیق درد و غم
      یه حوض چهارگوشو
      یه چای و دمنوشو
      بوی نم گاه گِل
      گفتنِ حرفِ دل
      همه چی آسون بود
      محبت ارزون بود
      گُلای قالیچه
      بودن یه بازیچه
      خدا نگیر از من
      روزای خوبت رو
      یه وجدان راحت
      دم غروبت رو
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۲۲:۰۳
      درود گرامی
      بسیار زیبا و خاطره انگیز خندانک خندانک خندانک
      مهدی ابراهیمی(کیان)
      مهدی ابراهیمی(کیان)
      دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۳:۰۰
      سپاس
      ارسال پاسخ
      مهناز نصیرپور (بانوی فصلها)
      يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۴:۱۴
      آخی چه نوستالژی زیبایی خندانک خندانک خندانک خندانک
      مهدی ابراهیمی(کیان)
      مهدی ابراهیمی(کیان)
      دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۲:۵۹
      سپاس
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0