جمعه ۲ آذر
بر ندارم از تو دست شعری از مهر آذر
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۲۰:۲۸ شماره ثبت ۶۴۶۹۹
بازدید : ۴۱۶ | نظرات : ۲۴
|
|
آن بتی کزگردش چشم تو گشتم بت پرست
وز می ناب نگاهت گشته ام زنگی مست
گر چه خار قهرو نازت قلب پر خونم بخست
باز می گویم عزیزا، از هم اکنون تا الست بر ندارم از تو دست
گر نشینم روبرویت روزها و سال ها
تا بچینم با نگاهم غنچه ی روی ترا
بیشتر از پیش گردم طالب دیدار تو
نیست دردی جز ببینم دم به دم رخسار تو
باز گویم نازنینا، در قیام و در نشست بر ندارم از تو دست
آنکه مهرت جاودانه نقش بر لوح دل است
وآنکه جورت تا قیامت موجد هر مشکل است
از تو ای گل دور بودن دوری از سرزندگیست
برق چشمان قشنگت ره گشای زندگیست
باز گویم گر چه عشقت بند بند استخوانم را شکست بر ندارم از تو دست
گر نباشد کبر و نخوت گاه در رفتار تو
آشکارا عشق را بینم ز ماه رخسارتو
هر چه عشق خویش اندرچهره اذعان میکنی
بر زبان اما دریغا سخت کتمان میکنی
زینکه دانم مهر عشقم در دل سنگت نشست بر ندارم از تو دست
نازنینا دانم اندر بزم مستان الست
عقد ما را عشق اندر محضر عشاق بست
آنچنان عشق تو اندر قلب وجان من نشست
کاندر انجا تاروپود زندگی در هم گسست
گر بمانم یا بمیرم تا که قسمت هر چه هست بر ندارم از تو دست
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و مهر وافر به روی ماه شما. سپاسگزارم عزیز مهربان | |
|
هزاران سلام.بسیار سپاسگزار و خوشحالم که سیاه مشق ناقابلم در سایه نگاه پرمهر شما قرار گرفته...بخت و تقدیر و عمر شیرینتان بلند.. | |
|
سلام بروی ماه استاد ارجمند، حدود یک سال این سایت دنبال می کنم ولی عضو نبودم.همیشه اشعار و نظرات شمارو می خوندم . دانش ادبی، دایره واژگان خاص و ناب و منحصر بفرد شما و منش عالی شما در تشویق همه دوستان بینظیر ،فاخر و در صدر هست. حالا دیدن نظر ارزشمند شما اینجا زیر این مشق نوشته برام بی نهایت عزیز و دوست داشتنیست. چه حس خوبیه حس و حال الان من..این حال از ته دل براتون آرزو دارم. | |
|
خیر مقدم و سپاس از شما بزرگوار.. برقرار باشید | |
|
سلام. از بذل توجه شما بینهایت سپاسگزارم.. سایه ی نگاه پر مهرتون ماندگار | |
|
سلام و درود. شما با لطف و مهرتان به زیبایی خواندید، بی نهایت سپاسگزارم که وقت گذاشتید. بخت و تقدیر و عمر شیرینتان بلند | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.