جمعه ۲ آذر
کابوس زندگی شعری از مسعود مالمیر
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ۰۸:۴۶ شماره ثبت ۶۴۵۳۶
بازدید : ۴۳۲ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب مسعود مالمیر
|
سلام و عرض ادب خدمت تک تک شما سروران گرامیم
وقتی که دیدمت
از پشت پنجره
انگار دلم شکست
تو قابِ حنجره
فریاد هی زدم
تا بشنوی منو
انگار نمیشنوی؟
تا بشکنی منو!!!
تو بودی و یه مرد
من بودم و یه بُغض
حال منو تو از
اشکای من بپُرس
از پُشت پنجره
میام به دیدنت
چقدر قشنگ میشی
بارون که میزنه
بارون لعنتی
قشنگترش نکن
حال من از این
تو بد ترش نکن
نذار که با نگاش
هی زجر کُشم کنه
با دروغهای خوب
هی دل خوشم کنه
سرت رو برگردون
شاید منو دیدی
مثله همون روزا
نگامو دزدیدی
این فاصله کمه
باید که بپرم
اینجوری بهتره؟
اینجوری بهترم!!
کابوس زندگی
از خواب نمی پره
من میپرم ولی
از پشت پنجره
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما خانم ابراهیمی عزیز زیبایی از نگاه شماس سپاسگزارم | |
|
سلام از بندس جناب زارع گرامی سپاس فراوان شما لطف دارید قربون محبت تون | |
|
درود بر شما خانم خرم بخش گرامی سپاس از حضور سبزتان سلامت باشید و برقرار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود برادرخوبم
بسیارزیباست