جمعه ۲ آذر
شیــر رســـوا شعری از نیلوفر شامی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ ۰۳:۳۰ شماره ثبت ۶۴۴۴۵
بازدید : ۴۱۰ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب نیلوفر شامی
|
از دور زیبایی و از نزدیک، زیباتر
با دیگران مایی، ولی با من کمی ما تر
ای شیر رسوا یالهایت را نگیر از من
من دوست می دارم تو را رسوا و رسوا تر
وقتی نبودی عید، کمتر عید بود اما
یلدا چه بی رحمانه بود از قبل، یلدا تر
هرگاه اینجا بوده ام بودی تو در آنجا
می آمدم تا سمت تو می رفتی آنجا تر
فهمیده بودم در دلت باقی نخواهم ماند
میخواستم اما خودم را در تو مانا تر
میخواستم مثل خدا نزدیک من باشی
چیزی مگر داریم از این احساس، بالاتر؟
در قلب تو جایی به سختی باز شد اما
گفتی که «بیرون کن خدا را تا شوی جا تر»
تو گریه میکردی و از دوشت خدا میریخت
گفتم نشو کافر نشو از قــبل، تنها تر
شاید که از درخواست هایم، پر زدی رفتی
شاید که بی من بود فردای تو فردا تر
اما وجودم بی تو یک سیاره ی خالی ست
امروز میخواهم تو را... ـ حالا و حالا تر ـ
|
|
نقدها و نظرات
|
درود جناب همایونی بزرگوار
وسپاس فراوان از شما
زیبا خوانید
مانا باشید و مستدام | |
|
سلام و سپاس از حضور گرمتان زیبا خوانید بزرگوار مانا باشید | |
|
ممنونم از حضور، لطف و پیشنهادتان سبز باشید و پایدار | |
|
سلام و تشکر فراوان | |
|
درودها جناب انصاری
ممنونم | |
|
درودها جناب پارکی همیشه بزرگوار از نظرتان مستفیض شدم ممنون که خواندید و نظرتان را نوشتید استفاده کردم پاینده باشید به مهر | |
|
سلام و عرض ادب خدمت شما شاعر گرامی ممنونم از حضور سبزتان سبز باشید و استوار | |
|
ممنوووونم من هم برای شما همین آرزو رو دارم بزرگوارید | |
|
درود عالی نگاه شماست برقرار باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار ناب و دلنشین
احسنت