جمعه ۲ آذر
رویا بافی شعری از سمیه براتی
از دفتر رویای دیدارتو نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ ۱۵:۳۲ شماره ثبت ۶۴۳۸۵
بازدید : ۶۴۷ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب سمیه براتی
|
اصلا هیچگاه شد پای دیوار کاج ها
که تابش آفتاب به شدت می بارد ،
در "سبزه زاری وسیع "
که چشم اندازی در نظاره ء پرعشق یار است،
و آنجا که آهوی دلفریب چشمانت در سبزه وار چشمانم جست میزند ،
دویدن بیاغازی؟؟؟
شگفتا!
رقص برگ ها در باد بهاری، چه نت گیتار عاشقانه ایی می نوازد…
بوسه هابرتن سرخ گلهای دشت می کارد و جانی دوباره می گیرم
از این پرشور و آشوب…
و در زیر این نوازش های باران عشق
و طنین خوش اهنگ ترین آوازها،
بر روح سرد من ،چه می نوازد…
و من…
همانقدر،پرهیاهو تورا هنوز دوستت میدارم…
سمیه_براتی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.