جمعه ۲ آذر
گفتی نیست شعری از مهران قزلباش
از دفتر نجوای دل نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ ۰۲:۲۲ شماره ثبت ۶۴۲۰۶
بازدید : ۸۳۶ | نظرات : ۵۱
|
آخرین اشعار ناب مهران قزلباش
|
گفتی نیست" ولی هست! ،دلی زندانی
و وجودی، در اسارت ابدی
و کماکان در من ،بهترین زندانبان، که خداوند مرا حبسِ ماهش کرده.
-با نُتِ شلاقش "نفسی هست"
"دلی هست"
ولی صبری نیست
تا که با کاسه ی آن
جان به جانبخش دهم
منِ بی جان اکنون
چندسالیست...
زخم شلاقش را
بر تن زخمی خود
می ستایم...
یک طرف شوق و سماء
سوی دیگر حزنیست
حزن دلتنگیِ دلتگیهایم....
چه کنم با دل خود
شرمسار دل خونین خودم
که سر مصلحت و جا آوردنِ آداب و رسوم!!!
راه دل را بندم؟!
یا که راه نَفَسش را گیرم؟!
یا که
در گوشه ی زندانِ مُطلّای زمان
پنهان کنمش؟!!!
دل بیچاره را
به کوری بزنم؟
و حاشا بکنم؟!!!
اینک اما...
این دل محزونم
فرصت شادی مهر
از برم میگیرد...
شانه هایم
خسته
و دلم
کهکشانی حسرت!
و یقینم این است:
بی حضور مِهرش
تباه خواهم شد....
|
نقدها و نظرات
|
بانوی والا...
با سلام ئ احترام ،از حسن توجه و بزرگمنشی شما سپاسگزارم. در پناه امن آفریدگار مهر،هماره شاد و سلامت باشید و لحظه هاتون سرشار از موفقیت و کامیابی.
درود | |
|
درود....
در جمع عزیزانِ صاحبدل و فرزانگان نیک سرشت,موجب فخر و مباهات بنده است. پاینده باشید | |
|
درود
بی تردید عُلوّ طبع و غنای مهرتان موجبیست برای استمرارِ نگاهِ نیکتان و البته بارشِ انرژی مثبت و حسِ خوب....سپاسمتدِ مهرتان ⚘🙏🌹 | |
|
درود
از بزرگمنشی شما ممنونم. ⚘🙏⚘ | |
|
استاد والا...
سلام....،و سپاس | |
|
سلام...
و سپاس از حسن ظن و بزرگمنشی جنابعالی | |
|
بمانید به مِهر...
سپاس⚘🙏🌹 | |
|
سپاسگزارم 🌹🙏⚘نگاهِ بزرگمنشانه اتان موجبیست برای خُرسندی و حُجًتِ موجه ای برای حلولِ دنیا دنیا حسِ خوب و انرژی مثبت.
بمانید به مِهر | |
|
درود
نامتان بلند ،مهرتان جاودانه...
🌹🙏⚘ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به جمع ماخوش آمدید