جمعه ۲ آذر
اینهمه نقش عجب بر در و دیوار وجود شعری از اردلان نوري (الف_هيچ)
از دفتر منحني خاكستري نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۱ ۰۰:۰۴ شماره ثبت ۶۴۲۰
بازدید : ۹۱۹ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر اردلان نوري (الف_هيچ)
آخرین اشعار ناب اردلان نوري (الف_هيچ)
|
( اینهمه نقش عجب بر در و دیوار وجود )
.............................
مزین شدم
در
هفت روز و هفت ساعت و هفت دقیقه
در اغمائ سکوتی .... به ژرفنای .. هلاکت کلام
در دنیایی ,
مافوق تجرید واژه ها
به طرحی آبستره از جماد .
و همه ی کشف من هیچ
از گستره ی او
تنها و
تنها ....
انتزاعی بود , از ..اقل اشیا ....!.! !
(الف ـ هیچ)
.................................................
(لاتدرکه الابصار وهویدرک الابصار)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.