جمعه ۲ آذر
جای خالی شعری از فهیمه طیوری
از دفتر همزاد نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ شنبه ۴ فروردين ۱۳۹۷ ۱۱:۲۱ شماره ثبت ۶۳۹۷۵
بازدید : ۶۴۶ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب فهیمه طیوری
|
چقدر دلتنگ اونروزام
که دستات مال من باشه
کنارت جای من باشه
دو دستات واسه من وا شه
_______________
سبکم کن از این احساس
چقدر جای تو خالیه
درسته بی تو بودم من
کجا این عادت عادیه؟
___________________
هننوزم مثه اونروزام
کمی اخمو و خندونم
تو باشی بیشتر از دیروز
تو آغوش تو مهمونم
_________________
بهت قول میدم از فردا
بشم اونیکه تو میخوای
قشنگیه عشق اینه
به آغوشش بشی محتاج
____________________
ته قصه ما اینه
جدایی قسمت ما نیست
حریف قصه ای میشم
که توش یک زن تنها نیست
________________________
منو از لحظه دورم کن
خوشبخنی سهم ما دوتاست
به پایان خوش قصه
شانس اینبار هم با ماست .
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما | |
|
سپاسگذارم خواهر عزیزم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.