دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر علیرضا کیوانلو مُلقَّب به کَفا
آخرین اشعار ناب علیرضا کیوانلو مُلقَّب به کَفا
|
🌹🌹🌹🌹
«نسیم بهاران ...»
دلا صبحِ دَمی بَر طالعِ جان
نظر اَفکن به سامانِ بهاران
در این دوران که دلها بیقرارند
نظر اَفکَن به آرامش هزاران
بهار فصل طراوت در سکوتَش
نگاهی کُن ببین نَم نَم زِ باران
قدم آهسته بَر دشتُ دَمن کُن
سیاحت از بهاران،دَم به دَم کُن
دلَت را سفرۂ کوه و چَمنزار
نِشان آهنگِ بیداری ،بهاران
نسیمِ صبح دَم آرَد ، طراوت
نسیمی از طراوت ، مُلکِ جان کُن
طبیعت مادرِ روئیدنِ ماست
بگیر از آن جَلا ، رویش زِ آن کُن
زمین دریای آرامش زِ رویش
نَفس هایت به گرمایش نشان کُن
بگیر از اینهمه نقشِ طبیعت
سُرورِ جاودان بَر دلِ عطا کُن
سروده :کَفا «علیرضا کیوانلو»
|
نقدها و نظرات
|
سپاس گذارم ،با آرزوی موفقیت برا شما 🌹🌹 | |
|
استاد گرامی ،زندگی نسیمی از بهاران است که باید شور و شادی در آن بر قرار باشد،مضامین روح انگیز ایجاب می کند که روح مخاطبین مورد نوازش قرار گیرد،سپاس از توجه تان🌹🌹
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عید شما مبارک