جمعه ۲ آذر
دل پردرد شعری از رامین محمدیار
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳ فروردين ۱۳۹۷ ۰۴:۰۵ شماره ثبت ۶۳۹۴۹
بازدید : ۲۸۶ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب رامین محمدیار
|
به ستوه آمده از طوفان
جوجه هایش تشنه وبی نان
نه زمین میدهد نانی
نه از آسمان آمد باران
کودکش زرد رویُ ،ضعیف
روی پدر سرخ وشرمنده
به کدام خدا پناه بریم
آخر گرسنه را باشد ایمان؟
جان به کف نهاد از ظلم
سینه اش پردرد وپر آه
بغض در گلویش شد فریاد
زد نهیبی از دل خون افشان
جوابش گلوله سربی بود
سینه اش شکافت آن ظالم
جان به جان افرین شد،تسلیم
"شمع "روشن کنید بخوانید قرآن
بنویسید در جنگلی پر ثروت
که درختانش روی گنج خوابیده
در بهار اما برگشان پاییزی
برای یک تکه نان باید داد جان
رامین
۹۶/۱۰/۱۷
|
نقدها و نظرات
|
به به استاد،بانوی عزیز وگرامی زیباست 🌺🌺🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود
بهاران خجسته باد