جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمد پورمطهری(ماهی قرمز)
آخرین اشعار ناب محمد پورمطهری(ماهی قرمز)
|
کورترین نقطه ی ابهام خیالات منی
پاک ترین چشمه ی رویای هوسناک توام
تلخ ترین قهوه ی فنجان شب تار منی
دنج ترین کافه ی دنیای طربناک توام
دورترین بندر دریاچه ی خونبار منی
صاف ترین ساحل دریایی چشمان توام
شاخ ترین ساقی صهبای سرافراز منی
شوخ ترین شاهد شب های شرربار توام
زردترین رازقی باغ تماشای منی
سبزترین نسترن و نرگس گلدان توام
تنگ ترین روزنه ی روشن فردای منی
بازترین پسته ی باز شب یلدای توام
خاص ترین واژه ی اشعار سبکبال منی
عام ترین آدم دنیای هوسباز توام
شاه ترین مهره ی شاهنده ی شطرنج منی
رخ ترین قلعه ی ویران خرابات توام
سردترین فصل خزان دل تنهای منی
گرم ترین کرسی شب های زمستان توام
اولین رهگذر باغچه ی قلب منی
آخرین عابر آواره ی گیسوی توام
بهترین زمزمه ی شعر و غزل های منی
بدترین شاعرِ بیچاره ی بدنام توام
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.