دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر ایمان کاظمی ( متخلص به ایمان )
آخرین اشعار ناب ایمان کاظمی ( متخلص به ایمان )
|
.
نور دیدن شکوه خندیدن
بوی پس کوچه های بارانی
مادرم سایه سار مهر و امید
معنی عشق ناب روحانی
.
.
پاک و بی غش حدیث مریم و ناز
چادرش جانماز فروردین
میوهی شاخسار شهریور
درّ فرزان خوشهی پروین
.
.
عطر سجاده اش شمیم بهشت
از نمازش شکوفه می بارد
بر قلم بارش شکوفهی عشق
میتپد ، جان تازه می آرد
.
.
ای صدایت ترنم باران
ای نگاهت تصور خورشید
ای لبانت تولد لبخند
مشق عشقت به وسعت توحید
.
.
در کنارت همیشه آرامم
با غمت دشت سینه ام بیتاب
ای سپیدار خرّم هستی
ای بلندای روشن مهتاب
.
.
دوستان دست خستهی مادر
شاخه ای از بهشت موعود است
بوسه بر شاخهی محبت دوست
دولتی بی نظیر و مسعود است
.
.
مهر مادر صداقتی محض است
فارغ از هر دروغ امروزی
خاک پایش چو تربت اعلاست
سجده کن تا ادب بیندوزی
.
.
مادرم روز و شب دعایم کن
من همان طفل خرد دلبندم
بند جانم به بودنت بند است
گرچه بالیده و برومندم
.
.
جان و جانان متین بی مانند
ماه تابان ، مهین بی همتا
تا ابد کودکانه می میرم
در تب عشق مادرم زهرا
.
.
حاصل شعر و باغ احساسم
هدیه ای بر تمام مادرها
جرعه شعر شکسته را بپذیر
بیکران در کران باورها
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
از نمازش شکوفه می بارد
بر قلم بارش شکوفهی عشق
میتپد ، جان تازه می آرد............................