جمعه ۲ آذر
برف شعری از مصطفی تخلص همره
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ۲۰:۲۱ شماره ثبت ۶۳۵۱۲
بازدید : ۵۲۶ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر مصطفی تخلص همره
آخرین اشعار ناب مصطفی تخلص همره
|
گوشه ی چشمم
افتد ناگهان بر پنجره نومید
برف می بارد
همه مردم بدون چتر و کت بیرون
سرما سخت
هوا گرم است
برف ها با تیزی سرما ی سوزان باز
با خورشید افتابی نیرنگ میبارند
هوا روشن ولی تاریک
هواسرد است اما گرم
نفس ها سخت سوزان و
عرق ها همچو ابی روی صورت ها میریزد
نفس از جوی خشم اگین نفرت ها
با خنده برون اید
نگاهی کز درون سینه ی نو مید می اید
پنهان است
بلبلانی کز برای خنده ی گل ها می خواندند
روضه هایی را برای خنده های جیب می خوانند
اشک ها در قالب خنده برون اید
که گر مرغی کند گریه
جزایش خون
در پای بزرگان است
چشم را با اشک
از پنجره بر میکشم نومید
که مه
بر پنجره اید
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و جالب بود