سه شنبه ۶ آذر
\درگیر عشق... شعری از محمد خسروی فرد
از دفتر مهر نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ ۰۰:۳۸ شماره ثبت ۶۳۳۲۵
بازدید : ۷۴۰ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب محمد خسروی فرد
|
درگیر چشمان تو بودم من
اما تو دردم را نفهمیدی
آخر چگونه زنده باشم من
آخر بگو تو با چه امیدی
.....
درد بـــزرگی بود مــن اما
امروز خود را بی تو سر کردم
هر روز من بی تو همین بوده
بی تو پر از تنهایی و دردم
.....
محو تماشای تو بودم من
آن لحظه هایی را که خندیدی
من عاشق تو بودم و اما
تو عشق را در دیگری دیدی
.....
این دل چو سیر و سرکه می جوشید
قلب تو را آن جا صدا کردم
اما تو قلبت جای دیگر بود
من هم در این میدان کم آوردم
.....
قلبم برایت می تپید اما
دل را به دست دیگری دادی
قلبم شکست و دیر فهمیدم
دیگر تو از چشمانم افتادی
خسروی فرد
|
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد استکی گرامی سپاس از حضور ارزشمند شما | |
|
به محفل شعر جناب خسروی فرد خوش آمدی
| |
|
درود جناب نوری ارجمند سپاس از مهربانی و نگاه کریمانه شما | |
|
درود استاد مهربانی ها جناب انصاری ارجمند مهرتان را سپاس | |
|
استاد بزرگوار حضور ارزشمندتان را در محفل شعر پر قیض جناب خسروی فرد را می ستایم. سلام
| |
|
درود بر دوست عزیز و ارجمندم جناب میرعبدالله بدر سپاس از مهربانی های شما پاینده باشید | |
|
درود بر استاد و معلم شعر و مهربانی جناب پارکی گران قدر بودن در کنار شما افتخاریست بزرگ هنر و اندیشه ی شما را می ستایم امیدوارم همواره سلامت و تندرست باشید سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیبا ست