جمعه ۲۵ آبان
گریه کنم شعری از محمد جعفری (کیوان)
از دفتر تنهایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ۰۲:۴۲ شماره ثبت ۶۳۲۶۳
بازدید : ۶۵۸ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر محمد جعفری (کیوان)
آخرین اشعار ناب محمد جعفری (کیوان)
|
آسمون ابری شده انگار میخواد بارون بگیره
مگه بارون بیاد قدری دلامون جون بگیره
میگم گریه کنم، شاید دلِ ابری بسوزه
یکم گریه کنه ابرو دل عاشق نسوزه
امروز اگه دل بی قرارِ
اُمید به زندگی نداره
فردارو که دیده نازنینم
سر پنجه تقدیر چه داره
پشتِ درِ بسته
چشماشو نبسته
جامونده نگاهش تو خیالیت
باز تنگ غروبه توی تنهایی نشسته
میگم گریه کنم شاید دلِ ابری بسوزه
یکم گریه کنه قلبِ منه عاشق نسوزه
میگم گریه کنم سنگ سیاه دل بریزه
که شاید لحظه ای چشم بحالِ ما بدوزه
#محمد_کیوان_جعفری
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه بسیار زیبا و دلنشین
دستمریزاد