جمعه ۲۵ آبان
شرم آور است شعری از محمد جعفری (کیوان)
از دفتر شرم نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ۱۷:۴۶ شماره ثبت ۶۳۰۴۹
بازدید : ۴۸۳ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر محمد جعفری (کیوان)
آخرین اشعار ناب محمد جعفری (کیوان)
|
شرم آور است..
اینڪه تو هستی و من هنوز
سـر درگـمـِ هــزارو دو پــس ڪــوچــهٔ غـمــم
مــن عــاشـق تـوأم...
بخــدا عـاشـق تـوأم...
آخـــر چـــرا بــرای تـــو یڪــ حــسـِ مـُبـهـمـم؟
شــرم آور اســت....
ایـنڪه تـو هـسـتی و من هنـوز
تـنـــهـا درون خـــواب ڪـنارَت نـشــسـتـــه ام!!
حـتــی نفــس ڪــشــیدَنـَـم امـــروز آرزوســـــت...
لیلای مــن تــوئـی ڪه من از عشق خسته ام!!!
مـحــمــد جــعــفـری( ڪـــیــوان)
****
پـــای یڪـے مــانـــدن
بــــدآن
یـڪــــــ مــــرد مـےخواهــــد...
عــاشـق شـــــــــدن
یڪـــــــ آدم خــونســـرد مےخواهـــــد
از عشــق مےگـــویـــم ..!
بــــدان
عــــاشــــق شـــدن تـنـهــــا
مـثــل علـے ع زهـــرا س
دوتــا یـڪــــ رنـگـــــــ میخواهـــــد
گــــر غیــر از ایــن بــاشـــــــد
نـــــــــدارد عشـــــــق مـفــــهـــــومــے
هــــــر ڪـــس بـــــراے خــود
یڪــے.. هـمـــــدرد مــے خـواهــــــــــد
محمـد جعفری(کیوان)
|
نقدها و نظرات
|
سلام استادم سپاسگزارم از لطف بیکران شما هستم🌹🌹 وقتتون بخیر و شادی 🌹🌹🌹 ارادت🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود