دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر ایمان کاظمی ( متخلص به ایمان )
آخرین اشعار ناب ایمان کاظمی ( متخلص به ایمان )
|
ساقی بیا که سعد فلک مرغ بام ماست
دیباچه ای ز عشق و محبت مرام ماست
.
بخت بلند و اختر رخشان زُهروی
بر ما ملازم و سندش خوش به نام ماست
.
امشب ز حسن عاطفت یار دلنشین
شیر و عسل مساعد و شکّر به کام ماست
.
ناز گره گشائی ساغر که اینچنین
گل در کناره و میِ گلگون به جام ماست
.
محبوبه های شب چو پرند لطیف یار
بوی خوشش چو عطر جنان در مشام ماست
.
جانا حسد به ما منما چون ز مهر دوست
لطف مدام و شور غزل در کلام ماست
.
با ما مگو حدیث می و حور و انگبین
کاینجا عروس بخت دو عالم به دام ماست
.
یک شب کنار ما بنِشین تا بگویمت
کآنجا ملیک و خازن دوزخ غلام ماست
.
عمری گران به راه خطا رفته ایم و حیف
ترس از کریم هر دو جهان جرم تام ماست
.
آن یار مهربان کرمش بر غضب سر است
«ایمان» به این سخن تب و تاب مدام ماست
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود