يکشنبه ۴ آذر
|
آخرین اشعار ناب جواد کریمی
|
مو پریشان کرده در این کوچه جولان میدهد
چشمکی بر پیر و برنا بهر احسان میدهد
تا میان کوچه پیدا می شود با شور و شر
دین و دل بر باد حتّی از مسلمان میدهد
پشت هر دختر چنان مالیده اینجا روی خاک،
کس نشد هم پای او بر هر که میدان میدهد
سرمه بر چشم و رُژی قرمز، کمی سرخاب هم
خال مصنوعی به نزدیک لب اسکان میدهد
دل به آسانی به هر کس میدهد زیرا که او
چون حراجی زیر قیمت مفت و ارزان میدهد
#جواد_کریمی
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس از شما بانوی بزرگوار بهارلویی⚘⚘⚘ برقرار باشید🌹⚘🌹⚘🌹 | |
|
سلام و عرض ادب جناب رمضانی عزیزم⚘⚘⚘ سپاسگزارم🌹 حقیقتاً تمام اشعار ارسالی من بداهه هستند و در گروه های تلگرامی با استقبال از مطلع، که در زمان بداهه با جمع بندی به این صورت در می آیند، در مورد موضوعات دیگر که فرمودید به نظرم نیاز به فکر و زمان بیشتری دارند که کمی از عهده من خارج هست انشاالله بتونم در فرصتی مناسب برای این کار وقت بگذارم برقرار و پیروز باشید 🌹⚘🌹⚘🌹⚘🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود
زیبا بود