جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر محمد جعفری (کیوان)
آخرین اشعار ناب محمد جعفری (کیوان)
|
در فراغم همه شب گریه نڪـن اشڪ نریز ..!
حـرف مـردم همـه چـون باد هواسـت ..!
اگـرم سـخـت گـرفـتـنـد بــه تــو ..!
تـو بگـو مـرگ فـقـط دسـت خـداســت ..!
مـرگ احـسـاس مـرا سـرد نڪَــرد ..!
قصــهٔ عـشـق و فــرامـوش نڪـن
دل اگــــر داد ڪســی دلـــبر بــاش
خنجـر از پـشـت بـه پـهـلـوش نڪن
دلـم از دسـت تـو دلگیـر ڪه نیسـت
زنـــــدگـی قصـهٔ تلخیسـت هـمـیـن
مـثل یـڪــ جـادهٔ یڪـطرفـه اســت
واســــه عـاشــقـان تـنــهـای زمیـــن
چـه شـبا حـرسـت آغـوش تـو داشـت
تـن ســوزان منو سینـهٔ مــن
جگـرم سـوخــت ولـی هیـچ نگـفـت
لــبِ مــن از منـو تنـهایـی مــن
حـال از گـریـه چـه میخــواهی ،؟ خَموش!
ڪـــه نـدارد اثــری گـریـهٔ تــو
حــال مـن رفتـه ام و مـانـده بجـا
قــاب عڪس ِ منـو تنـهایی تـو
محمد جعفری ( ڪیوان )
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام به روی ماهتون استادم عزیزم 🌹🌹 قدمت به روی چشم جناب رفیعی عزیز🌹🌹🌹 حضورتون باعث افتخار ماست🌹🌹 این همه از محبت و بزرگواری شماست البته که ارادت ما به دوستان ابدیست 🌹🌹 | |
|
سلام بر استادم تاج سرید🌹🌹 از این وقتی که گذاشتی سپاسگزارم🌹🌹 فدای محبت شام🌹 از اینکه برام توضیح دادید از زحمتی که کشیدی استادم بیشتر به ترانه و تا حدودی غزل اگه واژه ها یاری کنند میپردازم و این سبک شعر و (ترجیع بند) رو دوست دارم و چشم سعی میکنم ممنونم😙 | |
|
سلام استادم 🌹🌹 فدای شما بشم الهی ❤ تاج سرید و خاک پاتونم حضور شما باعث افتخار منِ سلامت باشید انشالله | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.