دوشنبه ۵ آذر
تاوان شعری از مهدی مرادی
از دفتر تاوان دلتنگی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ ۰۰:۳۷ شماره ثبت ۶۲۵۶۱
بازدید : ۱۰۰۳ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب مهدی مرادی
|
گویا که روزی آمده فرجام کارم میرسد
هردم نوای نارو و داد از دیارم میرسد
رفتم به سمت تیرگی از صحبت یاران بد
هردم به جانم غصه ای از روزگارم میرسد
داد ازغم تنهاییم درراه پرسوفار عشق
هردم هوای همدمم از یاد یارم میرسد
خواب از دو نورم میرود وقتی صدای اندوه
هر نیمه شب در خواب ناز از قلب زارم میرسد
مهرم اگر چندین کم است اما بدان این مهر من
با چشم خونبار من و افسوس پارم میرسد
هرچند به لب رخ دارم وخنده به رویت میکنم
اما به خاطر داشته باش خنده گزارم میرسد
غم را به جانم میزند با رستن پیمان خود
یارم به من پا میزند اینک مزارم میرسد
مغبون ونالان میشوم آنگه که یادش میکنم
در وهم خود بابوی او آخر قرارم میرسد
مهدی اگر بیچاره گشت دل را فدای او نمود
او هم به باروتش کشید آخر نگارم میرسد...
|
نقدها و نظرات
|
سلام ممنون که مارو پذیرفتین نیازمندم تو ادامه مسیر از تجربیاتتون استفاده کنم
| |
|
از لطف شما ممنونم | |
|
سپاس از محبت شما | |
|
سلام تشکرازتوجه شما فرقی نداره نگار نشد یه دوست دیگه هم داشت شاید اون بشه | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
به جمع ماخوش آمدید