جمعه ۲ آذر
غرور لعنتی شعری از علیرضا آرین مهر
از دفتر سروناز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶ ۱۶:۴۱ شماره ثبت ۶۲۴۶۸
بازدید : ۵۲۳ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر علیرضا آرین مهر
آخرین اشعار ناب علیرضا آرین مهر
|
این غـرور لعنتــی بـاعـث شـده تنها شوی
تا کجـا دیگــر اسیــر خــانهء غمهــا شوی
.
یـک نظـر با مـن بیـا در سـرزمین شاعران
محـو اشعــار و تـرانه غـرق در رؤیا شوی
.
کم کن آن لجبازی و یکـدندگی از صورتت
تا شبیه چشمه ساران در دل صحرا شوی
.
خنده و هی ناز کن تا در خیال و باورم
مثــل آهــو در بیــابــان دلبــر و زیبـا شوی
.
من که مجنـون قـد و بالای رعنایت شدم
لطف کن یک امشبـی در خاطرم لیلا شوی
.
علیرضا آرین مهر
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود استاد عزیز سپاس ها | |
|
سلام و درود دوست گرامی متشکرم | |
|
سلام و درود دوست عزیزم سپاس | |
|
سلام و درود دوست عزیزم سپاااس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و دلنشین بود