تقدیم به بانوی صبر و ایمان
حضرت زینب کبری سلام الله علیها
دل سروده های مزینانی 🌹
زیبنده ی فرقِ کهکشانی بانو
تفسیرِ شکوهِ خاندانی، بانو
تو آینه دار طلعتِ هاشِمیون
نقشِ رخِ زهرایِ جوانی ،بانو
حیدر نسَب و فاطمه سیرت، یعنی
در خِلقَت حق ، تو بی کرانی، بانو
از خطبه یِ شام دیگران ،فهمیدند
فرزند علی و پهلوانی بانو
تا کور شود هر آنکه نَتْوانَد دید
از بس که فصیح و خوش بیانی، بانو
شرطِ تو به ازدواجِ با عَبدُالله
فهمانده که روحِ آسمانی، بانو
از بهر محمّد و علی و زهرا
همراهِ برادران تو جانی، بانو
بر قامت استوارِ صبر و ایمان
زیبنده ترین نامِ جهانی، بانو
بهر هدفِ حسین در کرب و بلا
او تیر ، ولیکن تو کمانی، بانو
ای صابرِ صحرایِ طَف و مسلخِ عشق
الگویِ کمالِ صابرانی، بانو
اَندر نجف و طوس و به بینُ الحَرَمین
تو اذنِ دخولِ زائرانی ، بانو
ای ، مطلعِ عشاقِ حریمِ ثقلِین
خورشیدِ دمشقِ شیعیانی ،بانو
در پاسِ حریمِ تو سِزا سر باشد
تیغِ شَرفِ مدافعانی، بانو
خواهد نِگَهی از تو "مزینان" از بس
دریا دل و مهربانی بانو
# منصور ه محمدی مزینان