يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
افتخـاری نیست بــالاتر زِعشق
ساحــلی آرام و زیبـــاتر زِعشق
گَرمیِ دستــــانِ یـارم آرزوست
عطرو بویینیستبویاتر زِعشق
کَس تواند بهرِ من گــوید سخن
یک کلامِ گَرْم و شیـواتر زِعشق
چـهچهِ بلبـل بـرابـر کِـی شَـــوَد
چوننوایِ صـافوگیراتر زِعشق
در جهـان پیـدا نمیگـردد چنین
حَــظِّ پنهــــانیِ پیـــداتـر زِعشق
ســـایه سارِ قـــامتش ،آرامِ جان
هیچ سَروینیسترعنـاتر زِعشق
در چهکَس پیـدا شَوَد اینگونهای
یک دلِ پُر مِهـر و دریــاتر زِعشق
درتمـــامِ زندگی کَسدیــده است
خاطـــراتی سبـز و مـاناتر زِعشق
شعرِ حـــامی هم ندارد یک غـزل
نـاب تر، پُربـار و معنــــاتر زِعشق۱
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام و عرض ادبی بسیار زیبا و دلنشین خدمت حضرت عشق