(( به نام خدا ))
حالِ ایرانیان ؛ همه خوب است !
کارها رویِ نظم و اُسلوب است !
سفره هامان ؛ لبالب از نعمت ؛
وضع مالی ؛ همیشه مطلوب است !
دلخوشی آنقَدَر ؛ فراوان است ؛
که از ، اِبرازِ آن ؛ دل ، آشوب است !
خنده هامان ؛ عمیق و طولانی ؛
غُصه درمانده است و مغلوب است !
کبکِ مَردم ؛ خروس میخواند ؛
چون قناری ؛ نِشسته بر چوب است !
ظرفیت ها ؛ مثالِ " اقیانوس" ؛
صبرمان هم ، که صبرِ ایوب است !
در تکاپویِ ؛ فُرقت و وَصلیم ؛
حالمان ، مثلِ ؛ حالِ یعقوب است !
آبِ رفته ، به جوی ؛ اگر آمد ؛
از کرامات و سِحرِ آن جوب است !!!
به خدایی ؛ که "قاضی الحاجات"...
و به قرآن ؛ که حُکمِ مکتوب است...
هر که خدمت کند ، به ؛ "خلق الله"...
جنسش از ؛ مَردمانِ محجوب است
"خائن" از ، جنسِ ما و مردم نیست ؛
نفرت انگیز و پست و مغضوب است
شاعرِ ؛ "راست گو" ، در این ؛ ایام ...
هر که باشد ؛ همیشه محبوب است.
( مهران اسدپور )
با عرض درود ، ادب و احترام به پیشگاه همهٔ اعضاء و همراهان فرهیختهٔ "شعر ناب" ؛
ما فرزندان ایران ، با وجود همه گلایه ها ، مشکلات و معضلات اقتصادی و معیشتی که امروز گریبانگیر مردم وطن پرست و شریف ایران عزیز است ، بعضی از فرصت طلبی های کور ، و عمل شنیع سوزاندن پرچم سه رنگ و پر افتخار میهن را عمیقاً تقبیح کرده و مجریان خائن و وطن فروش آن را منفور خوانده و ایرانی نمیدانیم ، و با پیگیری های مناسب و اصولی مطالباتمان ، هرگز آب به آسیاب دشمنان قسم خوردهٔ این مرز و بوم نخواهیم ریخت...
شعر زیبایی بود
احسنتم