يکشنبه ۴ آذر
هیچ نیست شعری از علی کارگر( پیرو)
از دفتر دیار عاشقی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ۱۸:۲۷ شماره ثبت ۶۲۰۱۰
بازدید : ۷۹۲ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر علی کارگر( پیرو)
آخرین اشعار ناب علی کارگر( پیرو)
|
زاهدا مست می نابم برایت هیچ نیست
واله و بی تاب و شیدایم کنارت هیچ نیست
باده را مستانه می نوشم در حد جنون
ساقی میخانه این خَمّار برایت هیچ نیست
من درین درگه که افتادم به پایت کن نظر
در دلم جز شورِ عشق جانا براهت هیچ نیست
وَندرین رَه توبه میباید نمی دانم چرا
واله و بیتاب گشتم در سرایت هیچ نیست
گفت پیرو در کنارت تا سحر گریان شدم
اشگ من گویا نگارا ، برایت هیچ نیست
علی کارگر (پیرو)
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب متشکرم سرافراز باشید لطفا به قسمت پروفایل مدیریت ویراستاری بفرستید . | |
|
سلام و عرض ادب گرانقدر استادمان در مکتب لطف بیکرانتان می آموزم استاد بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.